måndag, maj 07, 2007

krematoriet, studiebesök..:(

Det var väl inte sådär jätte kul studiebesök idag, men det var ialla fall intressant att få veta hur det går till...Ifall man ska börja jobba på ett krematorium haha, nej jag tror inte det är min grej riktigt. Vi skulle vara där kl 13.00 idag och kom hem när klockan va ungefär 15.20 eller nåt sånt. Jaja det var ialla fall ett rätt bra studiebesök trots allt. Nej ni nu ska jag ta och gå in i duschen och göra mig ren och fin tills vi ska åka till Stockholm imorgon bitti på studieresa. Åker här ifrån 07.00 på morgonen och är hemma efter kl 20.00 snacka om att jag kommer vara trött. Innerst inne vill jag inte följa med, men är så illa tvungen!! Annars sätter lärarna skolk på mig och det är inte sådär jätte kul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det du berättade för mig om krematoriet lät ju inte så kul...jag hade med fått döds ångest!
Ta det lugnt imorn gumman! det kommer att gå bra :)
Kramis!!!!