fredag, juni 01, 2007

Ingen ork

idag skulle jag egentligen ha gått till praktiken men jag orkade inte....så jag gick till skolan en stund istället och där träffade jag Sofi. Sen gick hon och jag till skol kuratorn och pratade en stund om de som hade hänt i tisdags!! Sen när vi va klarade där då följde jag med Sofi till datasalen och satt där en stund, men de blev inte länge för jag kände: Nej jag orkar inte vara här, då gick jag där ifrån och Sofi gav mig en Kram!!! Och sa: ida sköt om dig i helgen nu och ta de lungt. Sen gick jag till stan och träffade Hanna och Sara och vi åt lunch där, sen vid kl 13.30 skulle dom ta bussen hem och då åkte jag också hem till mig, så nu sitter jag här och lyssnar på musik, men när jag kom hem idag då hade Smulan tagit ut hela toalett rullen i hallen och lekt med den så den låg där i tusen små bitar =( suck suck vad arg jag blev på henne då men jag sa inte de till henne, och bäst va nog det....Jaja nu ska jag väl gå ut en stund eller ta mig till systemet och köpa lite sprit. Vill supa mig full.

Inga kommentarer: