tisdag, augusti 14, 2007

Sorgen i mitt hjärta som ingen ser

Ja det är precis så jag menar...att sorgen som finns imitt hjärta är det ingen som ser, inte förrens du börjar gräva långt in i min själ. Har inte alls sovit bra i natt, jag vaknade klockan 2 av att jag hade ont i magen så då gick jag upp och åt något, sen tittade jag på tv men inte blev jag tröttare för det heller....sen lyssnade jag på musik och jaaa jag provade allt som gick men jag lyckades inte ändå, och tiden den gick iväg. När jag tittade på klockan nästa gång då var den 04.35 och då hade jag inte somnat ännu...fyy fan sånt hatar jag!!!! det är säkert för att jag inte mår bra jag ligger och är orolig för något men vad?? Hmm jaa det vet jag inte faktiskt. Nu börjar mina tårar komma igen

// Ida (ensam tjej)

Inga kommentarer: