torsdag, september 06, 2007

Vad händer nu då??

Idag hade jag ett rätt så långt samtal med arbetskonsulenten C på Empowerment om saker som gör att jag mår dåligt och grejer jag stör mig på...för jag va nämligen inte på Empowerment igår på grund av att jag inte mår bra nu...Så jag fick veta idag att igår så skrev C på empowerment ett inbjudnings brev till personalen på Floravägen (dom som kommer och hjälper mig varje dag) att dom är välkommna dit för att få vet vad jag gör där. För grejen är den att personalen håller på och "trycker ner" mig hela tiden. Dom säger att: Jaha vad har du gjort på ditt "jobb" idag då?? Ingenting som vanligt eller? Nej sa jag jag gör ingenting, och så säger jag bara för att jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Men det händer en hel del på empowerment fast jag inte vet om det, för att hon den där arbetskonsulenten C hennes jobb är att göra det som jag säger åt henne att göra, och det är inte alltid att jag ser vad hon gör eftersom hon sitter ju på sitt kontor oftast. "Empowerment blir vad jag gör det till" och det är ju så...Om jag inte säger något till arbetskonsulenten då kan inte hon göra sitt jobb och då blir det ju att jag bara sitter där och inte gör nånting. Men imorgon fredag ska jag och C på empowerment åka till samhall och titta vad dom gör där =) och sen blir det en del föreläsningar och mer studiebesök längre fram i höst. Men när jag hade samtalet idag med arbetskonsulenten så sa hon att det är ju ett fantastiskt steg du gör när du kommer hit varje dag Ida...även fast du ibland är hemma på grund av att du inte mår bra..men så är det ju alla har vi våra dagar där man inte mår bra. ha det bra alla


Inga kommentarer: